dijous, 13 de març del 2008

Un peixet fa tornar vegetarià el Paul McCartney


El beatle Paul McCartney ha explicat que es va tornar vegetarià durant una sortida en una vaixell per anar a pescar, on es va adonar que la vida del peix era "tan important per a ell com la meva vida ho és per a mi".

McCartney, de 65 anys, ha participat en un campanya organitzada per a l'associació en defensa dels animals PETA, on en un peu de foto es pot llegir: "Sóc en Paul McCartney i sóc vegetarià"

També explica: "Fa molts anys, estava pescant i quan vaig veure un pobre peix, em vaig adonar que l'estava matant, només pel plaer que això em comportava a mi". Va ser llavors quan el cantant va entendre que la vida del peix era "igual d'important que la meva".

A la web de l'organització PETA es poden veure altres fotografies de persones coneguts, com ara Alicia Silverstone, Forest Whitaker i Joss Stone, tots ells vegetarians i que participen en la campanya que l'entitat ha dut a terme per promoure l'opció de ser vegetarià.

Article publicat al diari Avui.